
اطلاعیه ثبت نام دانشجویان نو ورود 1403
اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال 1403
دستورالعمل ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال 1403
ضمن عرض خیرمقدم و تبریک کسب این موفقیت ارزشمند به شما عزیزان پذیرفته شده در دانشگاه ملی مهارت مرکز شاهین شهر توجه شما را به نکات زیر جلب مینماید
لطفا قبل از هر گونه اقدام، موارد مندرج در این دستور العمل را بصورت کامل مطالعه فرمایید
ثبت نام از کلیه پذیرفته شدگان نیمسال اول و دوم (ورودی مهر و بهمن 1403) به طور همزمان و در این مرحله انجام می شود |
جهت اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام و شروع کلاسها بصورت روزانه سایت دانشکده به نشانی https://shahinshahr.nus.ac.ir را مشاهده نمایید همچنین در کانال اطلاع رسانی دانشکده در ایتا به نشانی @shahinshahrtvu1 عضو شوید |
در صورت هر گونه سوال با تلفن دانشکده به شماره 03145210003 در ساعات اداری تماس بگیرید |
جلسه توجیهی دانشجویان پذیرفته شده مهر 1403 روز چهارشنبه 25 مهر ساعت 9 صبح در محل دانشکده برگزار میشود. |
|
تمامی فایلها و فرمهای ثبت نام و راهنمای سایتهای مورد نیاز در قسمت ضمیمه در انتهای همین اطلاعیه بارگزاری شده است |
تذکر مهم:
با توجه به اطلاع رسانی قبلی در دفترچه ثبت نام سازمان سنجش کشور مبنی بر عدم ارائه خوابگاه، باطلاع میرساند این مرکز امکان ارائه خوابگاه به دانشجویان جدیدالورود را ندارد.
توصیه میشود از فایل دستورالعمل ثبت نام که در قسمت ضمیه بارگزاری شده است پرینت دو رو تهیه نمایید
مراحل ثبت نام
1- پیش ثبت نام اینترنتی سامانه بوستان دانشگاه ملی مهارت
مراجعه به سامانه پیش ثبت نام به آدرس https://bustan.nus.ac.ir از تاریخ دوشنبه 1403/7/16 تا تاریخ پنجشنبه 1403/7/19
در مرحله پیش ثبت نام نیاز به مدارک زیر میباشد، لذا قبل از مراجعه به سامانه پیش ثبت نام نسبت به دریافت کد رهگیری موارد زیر اقدام نمایید.
1-1- دریافت اینترنتی تاییدیه تحصیلی و سوابق فارغ التحصیلی
مراجعه به سایت تایید دیپلم وزارت آموزش و پرورش به نشانی https://emt.medu.ir و تقاضای صدور تایید تحصیلی و سوابق فارغ التحصیلی دوره متوسطه و تعیین دانشگاه فنی و حرفه ای (یا دانشگاه ملی مهارت) بعنوان نوع استعلام گیرنده و آموزشکده فنی شاهین شهر بعنوان استعلام گیرنده و یادداشت کد پیگیری جهت ثبت در سامانه پیش ثبت نام بوستان (دقت شود در این مرحله کد پیگیری هر دو مدرک تاییدیه تحصیلی و سوابق فارغ التحصیلی باید گرفته شود).
1-2- تعیین وضعیت نظام وظیفه
کلیه پذیرفته شدگان مهر 1403 می بایست به سایت نظام وظیفه عمومی مراجعه و تقاضای معافیت تحصیلی نمایند. (نام کاربری کد ملی و کلمه عبور کد سخا می باشد). افرادیکه تاکنون هیچگونه معافیتی نگرفته اند برای دریافت کد سخا باید به دفاتر پلیس + ۱0 مراجعه و پس از دریافت کد سخا به سایت https://sakha.epolice.ir مراجعه و تقاضای صدور معافیت تحصیلی نمایند و کد پیگیری دریافتی از این سایت را هنگام ثبت نام الکترونیکی ارائه نمایند و پرینت کد پیگیری را به همراه سایر مدارک ثبت نام به دانشکده تحویل نمایند.
معافیت تحصیلی ورودیهای بهمن 1403 :
به آگاهی پذیرفته شدگان بهمن 1403 میرساند از آنجاکه در حال حاضر امکان ثبت معافیت تحصیلی در سامانه سخا برای شما میسر نبوده و این امکان از آبان ماه در دسترس خواهد بود، خواهشمند است بعد از آبان ماه 1403 در صورت ارسال کامل مدارک نسبت به ثبت معافیت تحصیلی اقدام نمایید.
3-1- تکمیل کارنامه سلامت روان و کارنامه سلامت جسم دانشجویان
مراجعه به سایت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم به نشانی https://portal.saorg.ir و ثبت نام در سامانه و تکمیل فرمهای مربوط به کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان دانشجویان از منوی => خدمات => کارنامه سلامت دانشجویان
2- تحویل اصل مدارک (بر اساس چک لیست) بصورت کامل و بدون نقص بصورت حضوری در دانشگاه
کلیه پذیرفته شدگان ورودی مهر جهت نهایی شدن ثبت نام: از تاریخ 1403/07/17 تا 1403/07/22 از ساعت 9 الی 13 و 14 الی 16
کلیه پذیرفته شدگان ورودی بهمن جهت نهایی شدن ثبت نام: از تاریخ 1403/07/23 تا 1403/07/25 از ساعت 9 الی 13 و 14 الی 16
مطابق با چک لیست، مدارک خود را تکمیل کرده و در کاور پلاستیکی به دانشکده تحویل نمایید.
تذکر 1: به دانشجویان گرامی توصیه می شود از مدارک تحصیلی خود قبل از تحویل به دانشکده کپی تهیه و نزد خود نگهدارید.
تذکر 2: برای قطعی شدن ثبت نام میبایست حتما گواهی موقت تحصیلی و ریزنمرات بیانگر گذراندن تمام دروس را تحویل نمایید. در صورتی که هر یک از این مدارک ناقص است با مراجعه به هنرستان محل تحصیل خود نسبت به دریافت مدارک اقدام نمایید.
تذکر 3: دانشجویانی که قبولی آنها مربوط به بهمن ماه میباشد و مدارک آنها ناقص است تا زمان تکمیل مدارک از مراجعه و تحویل مدارک ناقص خودداری نمایند و فقط ثبت نامهای اینترنتی را انجام دهند. در اطلاعیه های بعدی زمان ارسال مدارک این دسته از دانشجویان اعلام خواهد شد.
تذکر 4: پذیرفته شدگان ورودی مهر در صورتی که درس افتاده داشته و تا تاریخ 1403/06/31 موفق به دریافت دیپلم نمی شوند با دانشکده تماس بگیرند.
3- شرکت در جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود و اعلام برنامه کلاسهای درسی از طریق سامانه بوستان
پذیرفته شدگانی که مراحل ثبت نام را بصورت کامل انجام داده باشند از روز پنجشنبه 26 مهر ماه با مراجعه به سامانه بوستان به آدرس https://bustan.nus.ac.ir برنامه کلاسهای خود را مشاهد نمایند.
جلسه توجیهی دانشجویان پذیرفته شده مهر 1403 روز چهارشنبه 25 مهرماه ساعت 9 صبح در محل دانشکده برگزار میشود.
-----------------------
دانشجوی عزیز خواهشمند است مدارک خود را به ترتیبی که در زیر لیست شده آماده کرده و به دانشکده تحویل نمایید. |
لیست مدارک
- 1- اصل دیپلم و یک نسخه کپی (در صورتی که فارغ التحصیل خرداد و شهریور 1403 میباشید، تا دی ماه 1403 جهت تحویل اصل دیپلم فرصت دارید، در غیر این صورت همراه داشتن اصل دیپلم الزامی میباشد)
- 2- اصل و یک نسخه کپی گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه نظام جدید در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای یا کار و دانش (الزامی میباشد)
- 3- اصل و یک نسخه و کپی ریزنمرات (الزامی میباشد)
- 4- فرم شماره 1 (مشخصات فردی و تعهدنامه) که بصورت کامل تکمیل شده باشد (در قسمت ضمیمه بارگذاری شده)(الزامی میباشد)
- 5- کارنامه کنکور سنجش (الزامی میباشد) (دریافت از سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org)
- 6- رسید تائیدیه تحصیلی که با مراجعه به سایت https://emt.medu.ir دریافت می گردد (الزامی میباشد)
- 7- رسید ثبت نام در سامانه نظام وظیفه: (دانشجویانی که کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت دارند فقط یک عدد کپی از کارت خود را ارسال نمایند)
- 8- اصل کارت ملی و یک نسخه کپی پشت و رو
- 9- اصل شناسنامه و یک نسخه کپی از تمام صفحات
- 10- 4 قطعه عکس 4×3 تمام رخ پشت نویسی شده تهیه شده درسال جاری (نام و نام خانوادگی-شماره ملی)
- 11- رسید ثبت نام در سامانه کارنامه سلامت دانشجویان
- 12- فرم تقاضانامه بهرهمندی از مزایای آموزش رایگان دانشجویان دوره روزانه به همراه امضا و اثر انگشت دانشجو (دریافت فرم در پایین صفحه از قسمت ضمیمه ها)
- 13- فرم مشخصات دانشجویان تحت پوشش ستاد شاهد و امور ایثارگران بهمراه یک نسخه کپی مدارک ایثارگر و شاهد (در صورتی که سهمیه ثبت نامی شاهد و ایثارگر است)
تذکر 1– در صورت عدم ارائه مدارک اعلام شده به هیچ وجه ثبت نام قطعی انجام نخواهد شد.
تذکر 2: طبق برنامه ریزی انجام شده کلاسهای نیمسال اول برای دانشجویان جدیدالورود از 28 مهر ماه آغاز خواهد شد (در صورت تغییر در پرتال دانشکده اطلاع رسانی میشود).
تذکر 3- دانشجویانی که تا 1403/6/31 موفق به فارغ التحصیلی نشوند و کد رشته قبولی آنان مربوط به مهر ماه باشد قبولی آنها ملغی میباشد. این دسته از پذیرفته شدگان در صورت قبولی تا دی ماه 1403 میتوانند درخواست خود را در دی ماه جهت تحصیل در نیمسال دوم به دانشکده ارائه دهند. تحصیل این دسته از دانشجویان در نیمسال بهمن منوط به مجوز سازمان سنجش میباشد.
کد رشته پذیرفته شدگان دانشکده فنی شاهین شهر سال 1403
نام رشته |
کد رشته |
نیمسال ورود |
دوره |
|
نام رشته |
کد رشته |
نیمسال ورود |
دوره |
الکتروتکنیک |
1328 |
مهر 1403 |
روزانه |
|
الکترونیک عمومی |
1019 |
مهر 1403 |
روزانه |
1338 |
شبانه |
1027 |
شبانه |
|||||
1329 |
بهمن 1403 |
روزانه |
|
1020 |
بهمن 1403 |
روزانه |
||
1339 |
شبانه |
1028 |
شبانه |
اطلاعات تماس دانشکده نیز به شرح زیر میباشد. (تصویر آدرس بر روی نقشه در قسمت "ارتباط با ما" در سایت قابل دریافت میباشد)
آدرس دانشکده فنی شاهین شهر: اصفهان - شاهین شهر - خیابان سعدی جنوبی - خیابان مهارت جنوبی - نبش خیابان شمس تبریزی
کد پستی: 38801-83196 شماره تماس: 45210003-031