در حال بارگذاری ...
چهارشنبه 22 اسفند 1403
nus.ac.ir

اطلاعیه شماره 2 ثبت نام دانشجویان ورودی 1401

لطفا قبل از هر گونه اقدام، موارد مندرج در این دستور العمل را بصورت کامل مطالعه فرمایید

 

دستورالعمل ثبت نام غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود 

ضمن عرض خیرمقدم و تبریک کسب این موفقیت ارزشمند به شما عزیزان پذیرفته شده

در دانشکده فنی شاهین­ شهر توجه شما را به نکات زیر جلب می­نماید

لطفا قبل از هر گونه اقدام، موارد مندرج در این دستور العمل را بصورت کامل مطالعه فرمایید

ثبت نام از کلیه پذیرفته شدگان نیمسال اول و دوم (ورودی مهر و بهمن 1401) به طور همزمان و در این مرحله انجام می شود

جهت اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام و شروع کلاسها بصورت روزانه سایت دانشکده به نشانی https://shahinshahr.nus.ac.ir

و کانال تلگرام و ایتا دانشکده به نشانی shahinshahrtvu  را مشاهده نمایید

در صورت هر گونه سوال با تلفن دانشکده به شماره 03145210003 در ساعات اداری تماس بگیرید

 

 

مراحل ثبت­ نام غیرحضوری

 

1- دریافت اینترنتی تاییدیه تحصیلی

مراجعه به سایت تایید دیپلم وزارت آموزش و پرورش به نشانی https://emt.medu.ir و تقاضای صدور تایید تحصیلی و همچنین ارسال سوابق فارغ التحصیلی و گواهی محلهای تحصیلی دوره متوسطه و تعیین دانشگاه فنی و حرفه ای بعنوان نوع استعلام گیرنده  و آموزشکده فنی شاهین شهر بعنوان استعلام گیرنده و یادداشت کد پیگیری جهت ثبت در سامانه ثبت نام بوستان.

تذکر 1: برای فارغ التحصیلان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود نمی باشد و صرفاً از طریق سایت اعلام شده اقدام به دریافت تاییدیه تحصیلی نمایند.

تذکر 2: فارغ التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام میشود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

2- تعیین وضعیت نظام وظیفه

کلیه پذیرفته شدگان می بایست به سایت نظام وظیفه عمومی مراجعه و تقاضای معافیت تحصیلی نمایند. (نام کاربری کد ملی و کلمه عبور کد سخا می باشد). افرادیکه تاکنون هیچگونه معافیتی نگرفته اند برای دریافت کد سخا باید به دفاتر پلیس + ۱0 مراجعه و پس از دریافت کد سخا به سایت https://services.epolice.ir مراجعه و تقاضای صدور معافیت تحصیلی نمایند و کد پیگیری دریافتی از این سایت را هنگام ثبت نام الکترونیکی ارائه نمایند و پرینت کد پیگیری را به همراه سایر مدارک ثبت نام به آدرس دانشکده پست نمایند.

3- دریافت کارنامه سلامت دانشجویان

مراجعه به سایت کارنامه سلامت دانشجویان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم به نشانی https://portal.saorg.ir/mentalhealth  و ثبت نام و ورود و تکمیل  فرم های مربوطه و دریافت و یادداشت کد پیگیری

4- اسکن صفحه اول شناسنامه با فرمت jpg  یا  jpeg  حداکثر 500 کیلوبایت جهت استفاده در مراحل ثبت نام آنلاین

پس از پایان هریک از مراحل فوق کد رهگیری صادر شده از سامانه ها را یادداشت نمایید تا در زمان ثبت نام مرحله بعد از آنها استفاده نمایید

5- ثبت نام اینترنتی سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

مراجعه به  سامانه آموزشی بوستان به آدرس https://r.nus.ac.ir   : از تاریخ چهار شنبه 6/7/1400 تا تاریخ سه شنبه 12/7/1400 

6- ارسال پستی اصل مدارک (بر اساس چک لیست) بصورت کامل و بدون نقص با پست پیشتاز و یا تحویل حضوری به آموزش دانشکده

کلیه دانشجویان ورودی مهر و بهمن جهت نهایی شدن ثبت نام میبایست تا تاریخ 12/07/1400 مطابق با چک لیست، مدارک خود را تکمیل کرده و به دانشکده تحویل نمایید.

(حتما روی پاکت پستی نام و نام خانوادگی، شماره همراه، شماره تلفن ثابت، رشته قبولی خود را درج نمایید)

تذکر1: به دانشجویان گرامی توصیه می شود از مدارک تحصیلی خود قبل از تحویل به پست کپی تهیه و نزد خود نگهدارید

تذکر2: برای قطعی شدن ثبت نام میبایست حتما گواهی موقت تحصیلی و ریزنمرات بیانگر گذراندن تمام دروس را ارسال نمایید. در صورتی که هر یک از این مدارک ناقص است با مراجعه به هنرستان محل تحصیل خود نسبت به دریافت مدارک اقدام نمایید.

تذکر 3: دانشجویانی که قبولی آنها مربوط به بهمن ماه میباشد و مدارک آنها ناقص است تا زمان تکمیل مدارک از ارسال مدارک ناقص خودداری نمایند و فقط ثبت نامهای اینترنتی را انجام دهند. در اطلاعیه های بعدی زمان ارسال مدارک این دسته از دانشجویان اعلام خواهد شد.

تذکر4: پذیرفته شدگان ورودی مهر در صورتی که تا تاریخ 31/06/1401  موفق به دریافت دیپلم نمی شوند با دانشکده تماس بگیرند.

7-اعلام برنامه کلاسهای درسی از طریق سامانه بوستان

جهت اطلاع از نحوه دسترسی به برنامه هفتگی و دیگر مطالب سایت دانشکده را روزانه مشاهده نمایید .

 

دانشجوی عزیز خواهشمند است  مدارک خود را به ترتیبی که در زیر لیست شده آماده کرده و به دانشکده تحویل نمایید

لیست مدارک

  • 1- اصل دیپلم و یک نسخه کپی (در صورتی که فارغ ­التحصیل خرداد و شهریور 1401 می­باشید، تا آذر 1401 جهت تحویل اصل دیپلم فرصت دارید، در غیر این صورت همراه داشتن اصل دیپلم الزامی می­باشد)
  • 2- اصل و یک نسخه کپی گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه نظام جدید در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای یا کار و دانش  (الزامی می­باشد)
  • 3- اصل و یک نسخه و کپی ریزنمرات (الزامی می­باشد)
  • 4- فرم مشخصات فردی که بصورت تایپ شده و کامل تکمیل شده باشد (الزامی می­باشد)

(فرم مشخصات فردی دانشجو به فرمت اکسل در قسمت ضمیمه بارگذاری شده و لازم است پذیرفته شده گرامی  در فرم مورد نظر تمام اطلاعات خواسته شده را کامل و دقیق تایپ نماید و بعد از تکمیل یک نسخه پرینت (یک برگ) از آن تهیه نماید)

  • 5- کارنامه کنکور سنجش (الزامی می­باشد) (دریافت از سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org)
  • 6- رسید تائیدیه تحصیلی که با مراجعه به سایت https://emt.medu.ir دریافت می گردد (الزامی می­باشد)     
  • 7- رسید ثبت نام در سامانه نظام وظیفه: (دانشجویانی که کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت دارند فقط یک عدد کپی از کارت خود را ارسال نمایند) 
  • 8- دو نسخه کپی برابر اصل کارت ملی جدید
  • 9- یک نسخه کپی برابر اصل تمام صفحات شناسنامه
  • 10-   6 قطعه عکس 4×3 تمام رخ پشت نویسی شده تهیه شده درسال جاری (نام و نام خانوادگی-شماره ملی)
  • 11-  رسید ثبت نام در سامانه کارنامه سلامت دانشجویان به نشانی  https://portal.saorg.ir/mentalhealth  
  • 12- فرم تعهد­نامه تحویل صحیح مدارک به همراه امضا و اثر انگشت دانشجو (دریافت فرم در پایین صفحه از قسمت ضمیمه ها)
  • 13- فرم تعهد­نامه عمومی دانشجویان به همراه امضا و اثر انگشت دانشجو (دریافت فرم در پایین صفحه از قسمت ضمیمه ها)
  • 14- فرم تقاضانامه بهره‌مندی از مزایای آموزش رایگان دانشجویان روزانه به همراه امضا و اثر انگشت دانشجو (دریافت فرم در پایین صفحه از قسمت ضمیمه ها)
  • 15- یک نسخه کپی مدارک ایثارگر و شاهد (در صورتی که سهمیه ثبت نامی شاهد و ایثارگر است)

تذکر 1– در صورت عدم ارائه مدارک اعلام شده به هیچ وجه ثبت نام قطعی انجام نخواهد شد.

تذکر 2: طبق برنامه ریزی انجام شده کلاسهای نیمسال اول برای دانشجویان جدیدالورود از هفته دوم مهر ماه آغاز خواهد شد (در صورت تغییر در پرتال دانشکده اطلاع رسانی میشود).

تذکر 3-  دانشجویانی که تا 31/6/1401 موفق به فارغ التحصیلی نشوند و کد رشته قبولی آنان مربوط به مهر ماه باشد قبولی آنها ملغی می­باشد. این دسته از پذیرفته شدگان در صورت قبولی تا دی ماه 1401 میتوانند درخواست خود را در دی ماه جهت تحصیل در نیمسال دوم به دانشکده ارائه دهند. تحصیل این دسته از دانشجویان در نیمسال بهمن منوط به مجوز سازمان سنجش میباشد.

کد رشته پذیرفته­ شدگان دانشکده فنی شاهین­ شهر سال 1401

نام رشته

کد رشته

نیمسال ورود

دوره

 

نام رشته

کد رشته

نیمسال ورود

دوره

الکتروتکنیک

1450

مهر 1401

روزانه

 

الکترونیک عمومی

1024

مهر 1401

روزانه

1462

شبانه

1032

شبانه

1451

بهمن 1401

روزانه

 

1025

بهمن 1401

روزانه

1463

شبانه

1033

شبانه

 

 

در هر مرحله جهت ارتباط با دانشکده میتوانید از سامانه خدمت به آدرس زیر استفاده نمایید و پس از انتخاب "آموزشکده فنی شاهین شهر" سوال خود را در سامانه بپرسید.

https://khedmat.nus.ac.ir

همکاران ما در کمتر از 24 ساعت کاری پاسخگوی شما خواهند بود.

 

اطلاعات تماس دانشکده نیز به شرح زیر میباشد. (تصویر آدرس بر روی نقشه در قسمت "ارتباط با ما" در سایت قابل دریافت میباشد)

آدرس دانشکده فنی شاهین­ شهر: اصفهان - شاهین شهر - خیابان سعدی جنوبی - خیابان مهارت جنوبی - نبش خیابان شمس تبریزی

کد پستی:  38801-83196          شماره تماس: 45210003-031

shahinshahr.nus.ac.ir