
اطلاعیه تکمیلی ثبت نام دانشجویان ورودی جدید سال 1398
ضمن عرض خیرمقدم و تبریک کسب این موفقیت ارزشمند به شما عزیزان پذیرفته شده در دانشکده فنی شاهین شهر
توجه شما را به نکات زیر جلب می نماید
تاریخ ثبت نام حضوری از کلیه دانشجویان پذیرفته شده نیمسال مهر و بهمن 1398 روزهای دوشنبه و سه شنبه (25 و 26 شهریور 98 ) از ساعت 8:30 صبح لغایت 14 بر اساس زمانبندی زیرمیباشد.
دوشنبه 98/6/25 : دانشجویان پذیرفته شده رشته الکترونیک عمومی
سه شنبه 98/6/26 : دانشجویان پذیرفته شده رشته الکتروتکنیک
تذکر مهم:
با توجه به اطلاع رسانی قبلی در دفترچه ثبت نام سازمان سنجش کشور مبنی بر عدم ارائه خوابگاه، باطلاع میرساند این مرکز امکان ارائه خوابگاه به دانشجویان جدیدالورود را ندارد.
پذیرفته شدگان گرامی میبایست حتماً مدارک زیر را همراه داشته باشند. خواهشمند است به دلیل تسریع در فرآیند ثبت نام قبل از مراجعه حضوری، مدارک لازم بصورت کامل تکمیل گردد.
تذکر مهم:کلیه پذیرفته شدگان لازم است چک لیست مدارک دانشجو جهت ورود به سالن را مطالعه و پرینت گرفته و سپس بر اساس چک لیست نسبت به تهیه و تکمیل مدارک و فرمهای مورد نظر اقدام نمایند
1- فرم لیست مدارک دانشجو جهت ورود به سالن ثبت نام
2- اصل مدرک دیپلم متوسطه و یا گواهی موقت پایان تحصیلات متوسطه نظام جدید (نظام 3-3-6) و یا نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی متناسب با نوع رشته قبولی در یکی از شاخه های کاردانش و یا فنی و حرفه ای مبنی بر گذراندن کلیه واحدهای درسی، کارورزی و کارآموزی تا پایان شهریور ماه 1398 که به تأیید رئیس مؤسسه محل تحصیل رسیده باشد. به همراه 2 برگ تصویر از آن
3- اصل ریزنمرات دوره متوسطه و دو برگ تصویر
4- اصل شناسنامه و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن
5- اصل کارت ملی و دو عدد تصویر پشت و رو از آن
6- 8 قطعه عکس 4×3 تمام رخ پشت نویسی شده تهیه شده درسال جاری
7- مدارک مربوط به وضعیت نظام وظیفه و یا کارت پایان خدمت (در صورت گذراندن خدمت) و دو سری کپی پشت و رو
8- فیش تاییدیه تحصیلی پستی (مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا اداره پست به همراه گواهی موقت تحصیلی و کپی آن و تکمیل فرم مربوطه )
توجه: جهت تکمیل فرم تاییدیه تحصیلی نیاز به آدرس دانشکده و هنرستان محل تحصیل میباشد.
9- کارنامه قبولی سنجش (دریافتی از سایت سازمان سنجش)
10- تکمیل فرمهای مشخصات و پرسشنامه دانشجویی و فوق برنامه (فرمهای مذکور را از سایت دانشکده دریافت و تکمیل و روز ثبت نام تحویل نمایید)
11- اصل و یک برگ کپی فیش واریزی به مبلغ صد هزار تومان بابت هزینه های ثبت نام از قبیل ( بیمه های دانشجویی و امور فوق برنامه و صدور کارت دانشجویی و ...به شماره حساب 697086641 بانک تجارت بنام دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان (برای کلیه دانشجویان روزانه و شبانه)
12-کلیه دانشجویان شبانه لازم است جهت پرداخت هزینه شهریه نیمسال اول با در دست داشت کارت عابربانک به بانک ملی و یا سایر بانک ها مراجعه و مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ریال ( 2/500/00 ریال) به صورت حواله ساتنا به حساب شماره IR22 0100 0040 0102 0103 0067 13 و با شناسه پرداخت 366100061127760000000000014101 واریز و در روز ثبت نام فیش خود را تحویل نمایند
تذکر 1– در صورت عدم ارائه مدارک اعلام شده به هیچ وجه ثبت نام انجام نخواهد شد.
تذکر 2: ازآنجایی که کلاسهای نیمسال اول از روز شنبه مورخ 1398/6/30 آغاز خواهد شد. لازم است برای ثبت نام حتما درتاریخ های ذکرشده فوق مراجعه نمائید. بدیهی است عدم مراجعه بموقع پذیرفته شدگان برای ثبت نام به منزله انصراف ازتحصیل تلقی خواهد شد.
تذکر 3- دانشجویان مشمول (متولد مهر 80 و قبل از آن) بایستی بلافاصله بعد از دریافت نامه درخواست معافیت تحصیلی و مراجعه به مراکز پلیس 10+ مجوز صادره از نظام وظیفه را به دانشکده تحویل نمایند. بدیهی است کارت دانشجویی افرادی که مجوز فوق را به موقع تحویل ندهند تحویل نمیشود.
تبصره : دانشجویان متولد سال 81 فعلا نیازی به مراجعه به مراکز پلیس 10+ ندارند و بایستی از فروردین سال 99 و بر اساس ماه تولد مراجعه کنند. همچنین دانشجویانی که دارای کارت معافیت یا پایان خدمت هستند نیز نیازی به مراجعه ندارند.
تذکر 4- دانشجویانی که تا 31 / 6 / 98 موفق به فارغ التحصیلی نشوند و کد رشته قبولی آنان مربوط به مهر ماه باشد قبولی آنان ملغی شده و فعلا حق ثبت نام ندارند.
تذکر 5- کلیه دانشجویان دوره روزانه و شبانه بایستی بابت هزینه های ثبت نام از قبیل ( بیمه های دانشجویی و امور فوق برنامه و صدور کارت دانشجویی مبلغ صد هزار تومان به شماره حساب ( 697086641 بانک تجارت) بنام دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان قابل واریز در کلیه شعب بانک تجارت اقدام و در موقع ثبت نام به همراه دیگر مدارک تحویل نمایند.
تذکر 6-کلیه دانشجویان شبانه لازم است جهت پرداخت هزینه شهریه نیمسال اول با در دست داشت کارت عابربانک به بانک ملی و یا سایر بانک ها مراجعه و مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ریال ( 2/500/000 ریال) به صورت حواله ساتنا به حساب شماره IR22 0100 0040 0102 0103 0067 13 و با شناسه پرداخت 366100061127760000000000014101 واریز و در روز ثبت نام فیش خود را تحویل نمایند- در صورت عدم واریز در بانک، در دانشکده دستگاه کارتخوان موجود می باشد.
تذکر 7- داوطلبانی که با استفاده از سهمیه های بنیاد شهید و ایثارگران پذیرفته شده اند بایستی یکی از مدارک زیر را همراه داشته باشند:
الف) اصل کارت ایثارگری با کپی آن ب) ارائه نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران
عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.
اطلاعات تماس دانشکده نیز به شرح زیر میباشد. (تصویر آدرس بر روی نقشه در قسمت "ارتباط با ما" در سایت قابل دریافت میباشد)
اصفهان - شاهین شهر - خیابان سعدی جنوبی - خیابان مهارت جنوبی - جنب سازمان فنی و حرفه ای - نبش خیابان شمس تبریزی
کد پستی: 38801-83196 صندوق پستی : 613-83145
شماره تماس: 45206003-031
shahinshahr.nus.ac.ir